نمونه 25 پوسته رایگان وردپرس2015

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

من فقط اینجا نمونه هاشو. گزاشتمو به فارسی ترجمه نشده اند  ودر اخر مطلب منبع اصلی درج شده است

2015 ضربه با تعدادی از پلاگین وردپرس و تم شروع می شود و در سنت فونت فانتزی و فونت برای کاربران وردپرس همچنان ادامه دارد. این سال، ما می توانیم انتظار تم WP به معرفی برخی از تکنیک های جدید برای استخراج رنگ غالب از پس زمینه ها، پاسخگو تصویر مجدد اندازه، و در حال بارگذاری بسیار سریع است.

این مقاله شامل یک لیست از پاسخگو، زیبا و جدید تم وردپرس که به تازگی برای طراحان و توسعه دهندگان منتشر شده است. تم زیر از حق بیمه کیفیت، رایگان، پاسخگو هستند و شما می توانید این تم ها با چند کلیک دانلود کنید و می توانید آنها را فورا برای وبلاگ خود استفاده کنید.
لذت بردن از!

. شادمانی

شامپانی
رایگان وردپرس وبلاگ / مجله / شخصی / نویسندگان تم.

 

 

2. ادویه

تند
تم حق بیمه کسب و کار که، نوار کناری اولیه منو اصلی پشتیبانی، منطقه چهار ویدجت در منطقه بالا و پایین صفحه و غیره

3. هنرمند حداقل

حداقل هنرمند
نمونه کارها هنر responsively زیبا.

4. Adirondack

Adirondack
Adirondack است، طرح پاک روشن طراحی شده توجه کامل به آن را سزاوار را به مطالب خود را. با تصاویر بزرگ و تایپوگرافی شسته و رفته، این موضوع گردد برای نویسندگان longform و عکاسان به طور یکسان است.

5. عکاس

عکاس
عکاس تم وردپرس به طور کامل پاسخگو، به طور عمده برای حرفه ای یا آماتور عکاسان، طراحان، سازمان خلاق و وبلاگ نویسان ویدیو طراحی شده است.

6. شجاعت

شجاعت
شجاعت یک راه بسیار خوبی برای شروع وبلاگ شخصی خود و یا امروز وب سایت مجله است. موضوع است بسیار آسان برای استفاده و به نظر می رسد بسیار جذاب بر روی هر دستگاه. این شامل یک زیبا برجسته ارسال تصاویر به صورت خودکار و یک قالب وب سایت مجله تمیز و قابل انعطاف است.

7. کاشی

کاشی
تم سبک سنگ تراشی های رنگارنگ که می تواند برای وبلاگ شخصی، نمونه کارها و یا مجموعه خود را استفاده می شود. به طور کامل پاسخگو. رسانه های اجتماعی یکپارچه فونت آیکون، 11 در دسترس است. به راحتی تصویر آرم خود را بارگذاری کنید.

8. Panaroma

چشم انداز
پانوراما عکاسی پاسخگو تم وردپرس چند منظوره مناسب برای شرکت ها، photoblogging، نمونه کارها، کسب و کار، تجارت الکترونیک، شخصی، داخلی، نویسنده، کلیسا است و خوب 5 اسلاید های مختلف پوشا کل صفحه خانگی.

9. رنگی

رنگی
رنگی تم وردپرس پاسخگو با طراحی تمیز و ظریف است که به طور کامل مایع پاسخگو، بارهای فوق العاده سریع است، بسیار قابل تنظیم است. رنگی است برای هر دو وبلاگ نویسان گاه به گاه که می خواهند برای شروع از حق دور و مدیران سایت پیش که نیاز به کنترل بیشتری بر طراحی سایت خود مناسب است.

10. رولینگ

رولینگ
رولینگ تمیز، ساده و ظریف تم مجله برای وردپرس است. این ویژگی طراحی پاسخگو، تایپوگرافی بزرگ، دو محل منو، پشتیبانی منو اجتماعی، پشتیبانی رنگ لهجه سفارشی، پشتیبانی آرم سفارشی، گالری ارسال فرمت پشتیبانی، پشتیبانی سبک ویرایشگر.

11. مارهای زهردار مناطق گرمسیر

مارهای زهردار مناطق گرمسیر
تم سنگ تراشی پاسخگو ساخته شده بر روی بنیاد 5 چارچوب ZURB است. همراه با فرمت گالری ارسال با استفاده از Flexslider و با بهره گیری از FitVids.js فیلم ها برای پاسخگو.

12. محل

محل
محل رایگان تم وردپرس است. یک ستون و به طور کامل پاسخگو. پس زمینه هدر تصادفی.

13. FlyMag

flymag
Flymag تم مجله پاسخگو با نگاه مدرن است. Flymag شما اجازه می دهد با استفاده از هر یک از 600+ فونت گوگل، فراهم می کند گزینه های رنگ برای بسیاری از عناصر تم و همچنین شما ارائه می دهد برخی از صفحه قالب مفید است.

14. Smartline آرشیو

smartline
Smartline آرشیو تم مناسب برای اخبار و مجله وب سایت و همچنین وبلاگ ها ساده است. طراحی پاسخگو با رنگ های جسورانه و خطوط هوشمند به نظر می رسد بزرگ بر روی هر دستگاه.

خط سیاه 15.

خط سیاه
سیاه خط - یک راه حل عالی برای تجارت الکترونیک کوچک و متوسط ​​و یا کسب و کار است. تم همراه با پشتیبانی از WooCommerce پلاگین، jetpack است (آرم و نماد موارد دلخواه).

16. خلوص خط MH

خلوص MH
آرشیو MH خلوص وردپرس مدرن و تمیز تم مجله است که کاملا برای مجلات آنلاین شیک، وب سایت های خبری پویا و وبلاگ فانتزی مناسب است.

17. انیگما

معما
انیگما یک موضوع پاسخ چند منظوره فوق العاده دانه های خیلی ریز کد و با تعداد زیادی از مراقبت و عشق طراحی شده است. شما می توانید آن را برای کسب و کار شما، نمونه کارها، وبلاگ نویسی و یا هر نوع سایت استفاده کنید.

18. فراتر از مجله

خارج از
فراتر از یک تم مجله رایگان و پاسخگو برای وردپرس است که به شما از جمعیت ایستاده است.

19. Photolab

photolab
تم Photolab منعکس رویکرد طراحی مسطح و کامل مدرن نگاه پاک برای ایجاد یک وبلاگ جذاب. طرح آن با الهام از آخرین روند تاکید تعالی بصری از مضمون بدون منحرف از محتوا.

20. Annina

annina
Annina تمیز و تازه وردپرس پاسخگو تم وبلاگ، عرض کامل و سنگ تراشی بر اساس، یک ستون اصلی E یک ستون کناری، و رنگ نامحدود است.

21. هتل Auberge

هتل Auberge
هتل Auberge پاسخگو، شبکیه چشم آماده، رستوران مدرن و کافه تم وردپرس است. پشتیبانی از صفحه بیش از حد سازنده پلاگین سازنده، پلاگین jetpack است برای ایجاد یک منوی غذا.

22. آشپز

سر اشپز
آشپز یک مجله به سبک تم غذا پاسخگو که به شما امکان دستور عالی خود را به اشتراک گذاشتن با جهان است. امکانات عبارتند از رنگ نامحدود، فونت از گوگل، دو نوع طرح بندی صفحه جلو، یک نوار لغزنده تنظیم، مشخصات اجتماعی، ناوبری تلفن همراه و بیشتر.

23. مگاوات کوچک

mwsmall
MW کوچک پاسخگو و قابل تنظیم تم وردپرس حداقلی، ساخته شده با توییتر بوت استرپ 3.0 است. پشتیبانی وردپرس فرمت ارسال: تصویر، گالری، ویدئو، وضعیت، نقل قول، صوتی و لینک.

24. Ariwoo

ariwoo
Ariwoo زیبا، پاک چند منظوره تم پاسخگو است. ساخته شده با استفاده از بوت استرپ. شما می توانید آن را برای کسب و کار شما، نمونه کارها، وبلاگ نویسی، تناسب اندام، سالن بدنسازی، سفرهای آژانس و یا هر نوع سایت استفاده کنید.

25. Klean

klean
تم وردپرس جذاب با بسیاری از ویژگی های به سایت شما ظاهر زیبا و یک کلاس جدا از بقیه. کامل پنجره هدر و صاف به نظر می رسد جذاب از تم مطمئن شوید که به شما ضربه ای دور است.

 

منبع به زبان خارجی"http://codegeekz.com/25-free-wordpress-themes-for-2015/

مترجم"گوگل

گرد اوری "بروز نویسان




:: موضوعات مرتبط: ابزار وب , ,
:: برچسب‌ها: نمنه قالب وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 1394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : دو شنبه 15 / 1 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window